Statystycznie audyt komunikacji wewnętrznej i rewitalizacja intranetu od 3 lat są częściej realizowanymi projektami niż same wdrożenia nowych intranetów i innych projektów w komunikacji wewnętrznej. Firmy audytują się w kontekście zmiany zarządu lub szefa komunikacji wewnętrznej. Powszechną praktyką jest cykliczna realizacja takiego badania. Na czoło w statystykach powodów dlaczego się audytujemy dzisiaj wysuwa się audytowanie w kontekście zmian w intranecie lub całościowej jego rewitalizacji. Okazuje się, że taki audyt ma zupełnie inny przebieg i szczególnie oddziałuje na jego uczestników i prowadzących, ale również na całą organizację. Wykład ramowo:
- wyjaśnia zjawiska i definiuje terminy audytu i rewitalizacji intranetu
- przedstawia autorskie zasady audytowania
- przedstawia szanse i zagrożenia jakie w kontekście audytu dotyczą intranetu
- przekazuje techniki angażowania zespołów projektowych i samych zarządów w projekt audytu komunikacji wewnętrznej
- sygnalizuje sposoby mierzenia efektywności audytów
|