Managerowie HR już dawno dostrzegli, że są jednymi z najbardziej predysponowanych do zarządzania Komunikacją Wewnętrzną. Zarządy zauważyły, że na sprawnej Komunikacji Wewnętrznej można wiele zyskać. W organizacjach wytworzyła się zupełnie unikalna płaszczyzna wyzwań i poszukiwania szans, które przekładają się na sukces rynkowy.
Przykład Projektu Rozwoju Komunikacji Wewnętrznej w sieci Biedronka, zatrudniającej prawie 30 000 pracowników w strukturze ponad 1 600 lokalizacji pokazuje, jak istotną i odpowiedzialną rolę zajmuje w nim Manager HR.
W ramach prelekcji prelegencji pokażą, jak przygotować, wypromować i wdrożyć projekt zmian w Komunikacji Wewnętrznej koordynowany przez Managera HR.
Szczególną uwagę poświęcą innowacyjnym metodom audytowania stanu Komunikacji Wewnętrznej. Pokażą też, jaka jest rola i udział HR w godzeniu różnych potrzeb grup pracowniczych w narzędziu jakim jest Intranet.
ZAPRASZAMY!
Prelekcja podczas Kongresu Kadry Warszawa, hotel Marriott, sala Ballroom D 9 listopada 2010, godz. 14.30 Szczegółowa informacja na stronie Organizatora: http://kongreskadry.pl/
Informacja o prelegentach:
Aleksander Sala - Prezes Zarządu KOLIBRO INTRANET & BPM EXPERTS, Wydawca INTRANETY.pl, Dyrektor Generalny INTERNALE – pierwszego konkursu na najlepszy Intranet, Strategię i Osobowość Komunikacji Wewnętrznej. Praktyk, doradca, trener i wykładowca. Jest jednym z prekursorów i promotorów wdrożeń Intranetów w Polsce.
Jako ekspert Sejmowej Komisji Nadzwyczajnej (2000 -2001), uczestniczył w pracach nad powstaniem "Ustawy o dostępie do informacji publicznej".
Uczestniczył w ponad stu projektach wdrożeniowych i audytowych w zakresie intranetów i komunikacji wewnętrznej, w tym m.in. dla: TVN, BPH BH, General Electric, Roche Polska, Eurobanku, Kompanii Piwowarskiej, Konica-Minolta, Lindt Polska, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A, Leroy Merlin, Rossmann, Orlen Oil, PGE, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Sprawiedliwości, PART i wielu innych.
Wojciech Żytkowiak – Kierownik Działu Rekrutacji i Lider Projektu Rozwoju Komunikacji Wewnętrznej w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. (Biedronka). Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej, MBA na Europa Universitat Viadrina oraz Insead. Zainteresowania zawodowe obejmują employer branding, HR business partnering, komunikację wewnętrzną oraz zarządzanie zmianą. |