STRONA GŁÓWNA
ARTYKUŁY
WYWIADY
AKTUALNOŚCI
INTERNALE
KONTAKT


KOLIBRO - Intranet & BPM Experts
Skutecznie doradzamy
w komunikacji wewnętrznej! KOLIBRO - Intranet & BPM Experts

Audyt Komunikacyjny - kluczowe narzędzie badawcze
Start, czyli komu i kiedy potrzebny jest intranet?
5 intranetowych mitów
Minimum 21 korzyści z wdrożenia Intranetu
Nominowani za Najlepsze Intranety i Komunikację Wewnętrzną w Polsce
Słownik ICBPM
Obieg faktur a komunikacja wewnętrzna
Motywowanie użytkowników intranetu
Human Resources Intranet
Tożsamość Intranetu


SharePoint.pl
Intranet Journal
AudytKomunikacyjny.pl
Intranet Road Map
Intranet Organization
Najlepsze intranety

UWAGA KONFERENCJA! Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia
Autor: Redakcja INTRANETY.pl, Opublikowano: 2015-01-21 10:22:14

Intranety.pl partnerem merytorycznym Konferencji - poznaj szczegóły, dołącz do uczestników!

 

Liczba kanałów oraz narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach stale rośnie. Dotyczy to zarówno relacji z klientami, jak i komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy.
Nie da się ukryć, że trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, który będzie w pełni odpowiadał na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. 

Odpowiednio dobrane narzędzia mogą przyczynić się m.in do:
• lepszej współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w kontaktach z klientami,

• uporządkowanego i ujednoliconego przepływu informacji wewnątrz  i na zewnątrz organizacji,

• elastyczności związanej z mobilnością pracy oraz dostępem do zasobów firmy, poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań sprzętowych.

 


Zatem jeżeli, chcesz zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w swojej firmie, zachęcamy do udziału w konferencji:


Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia
17 lutego | Warszawa (mapa)

 

Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji  oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

 

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów- praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie:

• ujednoliconej platformy komunikacyjnej 

• systemów telekomunikacyjnych

• interaktywnej komunikacji multimedialnej

• rozwiązań komunikacji głosowej 

• rozwiązań contact center i call center 

• systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej 

• komunikacji „w chmurze" 

• komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych 

• rozwiązań sprzętowych i akcesoriów


Strona konferencji>>>

 

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

  • Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
  • Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
  • Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime
  • Pan Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute - Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji.
  • Pan Grzegorz Frątczak - Projektant Czasu - CEO Solutions - 5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu

 

Progranm Konferencji


Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
• Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej 

• Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się 

• Kierowników działów integracji systemów IT 

• Kierowników działów obsługi klienta, Call Center 

• Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych 

• Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr, 

• Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

 

Rejestracja>>>


Kontakt: Agnieszka Różnicka

tel. +48 721 729 134

e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl 




Redakcja INTRANETY.pl
Redakcja serwisu INTRANETY.pl zaprasza wszystkich chętnych do współpracy

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Jan Fazlagić
The Human Side of Intranets
Jerry W. Koehler (Editor), Thom Dupper, Marvin D. Scaff, Patti Paxson, Fred Reitberger
The Corporate Intranet
Ryan Bernard
The 21st Century Intranet
Jennifer Stone Gonzalez

Copyright (c) intranety.pl | Kontakt